Súgó
Itt összegyűjtöttünk néhány gyakori kérdést. Amennyiben kérdés merül fel, kérjük olvassa el ezeket.
1. Hol találom a kosarat?
A Weboldal jobb felső sarkában (fekete kör alakban, fehér bevásárló táska ikon).
2. Hogyan tudok rendelni?
Kizárólag a webáruházban keresztül történő rendelést fogadunk el.
3. Ha nem megfelelő méretű a ruha amit rendeltem, vagy nem tetszik, mit tehetek?
100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.
A termék kézhezvételét követő 14 munkanapon belül visszaküldheti a ruhát, kérheti a méretcserét, illetve levásárolhatja, vagy visszafizetjük a termék árát.
A következő címre várjuk vissza a termékeket:
Domokos & Partners Kft.
1133 Budapest, Árbóc u. 6.
4. Regisztrálni kell, ahhoz, hogy vásárolni tudjak?
Nem szükséges! Regisztráció nélkül is lehet vásárolni, azonban ebben az esetben is meg kell adni a személyes adatokat. Érdemes regisztrálni, ugyanis a legközelebbi vásárlási folyamatot felgyorsítja, nem kell újra kitölteni az adatlapot.
5. Miért érdemes regisztrálni?
A regisztráció a következő rendelési folyamat meggyorsítására szolgál.
6. Személyes átvételre van lehetőség?
Személyes átvételre nincs lehetőség, kizárólag futárszolgálattal kézbesítjük a termékeket. Fizikai ruházati üzletet nem üzemeltetünk, az értékesítést kizárólag online webáruházunkon keresztül bonyolítjuk.
7. Hogyan fizethetek?
Jelenleg kétféle fizetési lehetőséget kínálunk: Paypal fizetés, valamint banki átutalás.
A Paypal fizetésnél a Megrendelés megerősítésekor a webshop automatikusan átvisz egy biztonságos felületre, ahol be tudsz lépni a Paypal fiókodhoz, és ott ki tudod fizetni a kosár összegét.
A Banki átutalás a biztonságos Barion rendszerén keresztül történik. A Megrendelés megerősítésekor a webshop automatikusan átvisz egy biztonságos felületre, ahol a bankkártya adataid megadásával tudod kifizetni a kosár összegét.
A fizetési folyamat végén újra a Macaron Dress webshop oldalát fogod látni. A fizetés visszaigazolásáról automatikusan üzenetet küldünk.
8. Ha több dolgot vásárolok kapok kedvezményt?
Alapesetben nem, kivételek lehetnek a különböző ideiglenes promóciók.
9. Mennyibe kerül a szállítási költség?
Ez az általad jelölt szolgáltatástól függ. Az alap szállítási díj bruttó 1190 Ft Magyarország területén belül. Ebben az esetben a Vásárló a GLS futárszolgálat weboldalán keresztül követheti nyomon a csomagot.
Az e-mail + sms szolgáltatás + 210 Ft-ba kerül, így a teljes szállítási díj 1400 Ft-ba fog kerülni. A Vásárló ebben az esetben a csomag a szállító cégnek történő átadása esetén SMS-t kap a házhoz szállítás információról (nap, körülbelüli időintervallum).
10. Mennyi a szállítási idő?
Minden termékünk készleten van. Maximum szállítási idő 1-3 munkanap.
Felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy pénteken vagy hétvégi napokon (szombat, vasárnap) leadott rendeléseket leghamarabb hétfői napon tudjuk átadni a futárszolgálatnak és így a kézbesítés leghamarabb keddi napon várható.
Ünnepnapokon eltérő szállítási idő lehet, kérjük érdeklődj az This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. e-mail címre küldött üzenetben.
11. Hogyan értesülök a szállítás pontos időpontjáról?
Normál szállítás esetén a GLS futárszolgálat weboldalán keresztül követheti nyomon a csomagot.
Az e-mail + SMS szolgáltatás kérése esetén a csomag a szállító cégnek történő átadása esetén SMS-t kap a házhoz szállítás információról (nap, körülbelüli időintervallum).
12. Mit tegyek, ha a futár akkor jött volna, amikor nem tartózkodott otthon senki?
Amennyiben a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
13. Mi a teendő, ha konkrét szállítási időpontot szeretnék kérni?
Ez sajnos nem megoldható
14. A kosárba helyezett termék hány napig érhető el?
A rendszer nem tárolja a kosárban lévő termékeket.
15. Három terméket szeretnék vásárolni, azonban a rendszer nem engedi. Miért van ez?
A rendszer csak kettő darab termékre tud megrendelést felvenni, ez az egyedi csomagolás miatt van így. Három darab termék rendelése esetén két külön rendelésként tudod megvásárolni a termékeket.
16. Korábban láttam egy ruhát, ma azonban nem találom. Mi ennek az oka?
Valószínűleg az a termék elfogyott, nincs már belőle raktáron. Amennyiben újra elérhető lesz a termék, akkor újra látható lesz a többi termék mellett.
17. Mi a teendőm, ha nem jó a méret, vagy nem tetszik a ruha?
Legfontosabb tudnivaló bármely Webáruházból történő vásárlásnál, hogy 14 munkanapon belül, bármilyen indok nélkül vissza lehet küldeni a terméket/termékeket. Kérheted a termék árának visszafizetését, vagy ha szeretnéd másra kicserélni, akkor a cserét.
Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, kérjük jelezd e-mailben a következő címen: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. . Válaszlevelünkben küldünk egy formanyomtatványt, amelyet kitöltve kérünk visszajuttatni. A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli, illetve a csere termék kiküldésének díja is. A legegyszerűbb visszaküldéskor levélként feladni a terméket, mivel az a legkedvezőbb díjszabású. Ha a termék hibás, illetve mi rontottuk el rendelést, akkor természetesen téged semmilyen költség nem terhel visszaküldéskor, mindent mi állunk.
18. Külföldre is szállítanak?
Igen, szállítunk külföldre is, mely szállítási költségét e- mailben leegyeztetjük a Vásárlóval.
19. A méret nélküli ruhák milyen méretre jók?
A méret nélküli ruhákat elsősorban S-es és M-es méretre ajánljuk.
20. Nem találtam meg a kérdésemre a választ, mit tegyek?
Írj nekünk üzenetet az
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
e-mail címre!