Menu

Cart

Content

Breadcrumb

Súgó

Itt összegyűjtöttünk néhány gyakori kérdést. Amennyiben kérdés merül fel, kérjük olvassa el ezeket.

1. Hol találom a kosarat?
A Weboldal jobb felső sarkában (fekete kör alakban, fehér bevásárló táska ikon).

2. Hogyan tudok rendelni?
Kizárólag a webáruházban keresztül történő rendelést fogadunk el. 

3. Ha nem megfelelő méretű a ruha amit rendeltem, vagy nem tetszik, mit tehetek?
100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.

A termék kézhezvételét követő 14 munkanapon belül visszaküldheti a ruhát, kérheti a méretcserét, illetve levásárolhatja, vagy visszafizetjük a termék árát.

A következő címre várjuk vissza a termékeket:

Domokos & Partners Kft.
1133 Budapest, Árbóc u. 6.

4. Regisztrálni kell, ahhoz, hogy vásárolni tudjak?
Nem szükséges! Regisztráció nélkül is lehet vásárolni, azonban ebben az esetben is meg kell adni a személyes adatokat. Érdemes regisztrálni, ugyanis a legközelebbi vásárlási folyamatot felgyorsítja, nem kell újra kitölteni az adatlapot.

5. Miért érdemes regisztrálni?
A regisztráció a következő rendelési folyamat meggyorsítására szolgál.

6. Személyes átvételre van lehetőség?
Személyes átvételre nincs lehetőség, kizárólag futárszolgálattal kézbesítjük a termékeket. Fizikai ruházati üzletet nem üzemeltetünk, az értékesítést kizárólag online webáruházunkon keresztül bonyolítjuk.

7. Hogyan fizethetek?
Jelenleg kétféle fizetési lehetőséget kínálunk: Paypal fizetés, valamint banki átutalás.

A Paypal fizetésnél a Megrendelés megerősítésekor a webshop automatikusan átvisz egy biztonságos felületre, ahol be tudsz lépni a Paypal fiókodhoz, és ott ki tudod fizetni a kosár összegét.

A Banki átutalás a biztonságos Barion rendszerén keresztül történik. A Megrendelés megerősítésekor a webshop automatikusan átvisz egy biztonságos felületre, ahol a bankkártya adataid megadásával tudod kifizetni a kosár összegét. 

A fizetési folyamat végén újra a Macaron Dress webshop oldalát fogod látni. A fizetés visszaigazolásáról automatikusan üzenetet küldünk.

8. Ha több dolgot vásárolok kapok kedvezményt?
Alapesetben nem, kivételek lehetnek a különböző ideiglenes promóciók.

9. Mennyibe kerül a szállítási költség?
Ez az általad jelölt szolgáltatástól függ. Az alap szállítási díj bruttó 1190 Ft Magyarország területén belül. Ebben az esetben a Vásárló a GLS futárszolgálat weboldalán keresztül követheti nyomon a csomagot.

Az e-mail + sms szolgáltatás + 210 Ft-ba kerül, így a teljes szállítási díj 1400 Ft-ba fog kerülni. A Vásárló ebben az esetben a csomag a szállító cégnek történő átadása esetén SMS-t kap a házhoz szállítás információról (nap, körülbelüli időintervallum).

10. Mennyi a szállítási idő?
Minden termékünk készleten van. Maximum szállítási idő 1-3 munkanap.

Felhívjuk kedves Vásárlóink figyelmét, hogy pénteken vagy hétvégi napokon (szombat, vasárnap) leadott rendeléseket leghamarabb hétfői napon tudjuk átadni a futárszolgálatnak és így a kézbesítés leghamarabb keddi napon várható.

Ünnepnapokon eltérő szállítási idő lehet, kérjük érdeklődj az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre küldött üzenetben.

11.  Hogyan értesülök a szállítás pontos időpontjáról?
Normál szállítás esetén a GLS futárszolgálat weboldalán keresztül követheti nyomon a csomagot.

Az e-mail + SMS szolgáltatás kérése esetén a csomag a szállító cégnek történő átadása esetén SMS-t kap a házhoz szállítás információról (nap, körülbelüli időintervallum).

12. Mit tegyek, ha a futár akkor jött volna, amikor nem tartózkodott otthon senki?
Amennyiben a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a rendelés során megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a futár értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a futárszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására illetve egyeztetésére. A futárszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.

13. Mi a teendő, ha konkrét szállítási időpontot szeretnék kérni?
Ez sajnos nem megoldható 

14. A kosárba helyezett termék hány napig érhető el?
A rendszer nem tárolja a kosárban lévő termékeket.

15. Három terméket szeretnék vásárolni, azonban a rendszer nem engedi.   Miért van ez?

A rendszer csak kettő darab termékre tud megrendelést felvenni, ez az egyedi csomagolás miatt van így. Három darab termék rendelése esetén két külön rendelésként tudod megvásárolni a termékeket.

16. Korábban láttam egy ruhát, ma azonban nem találom. Mi ennek az oka?

Valószínűleg az a termék elfogyott, nincs már belőle raktáron. Amennyiben újra elérhető lesz a termék, akkor újra látható lesz a többi termék mellett. 

17. Mi a teendőm, ha nem jó a méret, vagy nem tetszik a ruha?
Legfontosabb tudnivaló bármely Webáruházból történő vásárlásnál, hogy 14 munkanapon belül, bármilyen indok nélkül vissza lehet küldeni a terméket/termékeket. Kérheted a termék árának visszafizetését, vagy ha szeretnéd másra kicserélni, akkor a cserét.

Amennyiben élni szeretnél elállási jogoddal, kérjük jelezd e-mailben a következő címen: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. . Válaszlevelünkben küldünk egy formanyomtatványt, amelyet kitöltve kérünk visszajuttatni. A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli, illetve a csere termék kiküldésének díja is. A legegyszerűbb visszaküldéskor levélként feladni a terméket, mivel az a legkedvezőbb díjszabású. Ha a termék hibás, illetve mi rontottuk el rendelést, akkor természetesen téged semmilyen költség nem terhel visszaküldéskor, mindent mi állunk.

18. Külföldre is szállítanak?
Igen, szállítunk külföldre is, mely szállítási költségét e- mailben leegyeztetjük a Vásárlóval.

19. A méret nélküli ruhák milyen méretre jók?
A méret nélküli ruhákat elsősorban S-es és M-es méretre ajánljuk.

20. Nem találtam meg a kérdésemre a választ, mit tegyek?
Írj nekünk üzenetet az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre!

 

Miért a MACARON DRESS?

- különleges fekete koktélruhák

- kis fekete ruhák

- csillogó fekete partyruhák

- fekete csipkés ruhák

- fekete alkalmi ruhák

- csak kiváló minőségű kis fekete ruhákat kínálunk

- különféle szabású elegáns darabokat értékesítünk

- minden kis fekete ruhát ellenőrzünk, selejtes ruhákat nem árulunk

- minden kis fekete ruha készleten van

- különböző méretű modellek mutatják be az egyes fekete koktélruhákat

- a fekete ruhák méretválasztását részletes információkkal segítjük

- segítünk választani a fekete ruhák közül, kérdésére 24 órán belül válaszolunk

- 14 napos pénz-visszafizetési garancia

 

MACARON DRESS| Fekete koktélruha |Kis Fekete Ruha| Partyruha

Macaron Dress | Online fizetés

Eredetiséget Igazoló Tanúsítvány
Biztonságos fizetés
Pénz - visszafizetés 14 napig garantálva
Pénz - visszafizetés
14 napig garantálva
Minden ruha raktáron
Minden ruha raktáron
Gyors házhoszállítás
Gyors házhoszállítás

Kapcsolat

Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

 

 

Domokos & Partners - Grafikai st�di�

Bejelentkezés or Regisztáció